Безплатно: доставка над 100 лв и взимане от магазин | ПОВЕЧЕ Оторизирани магазиниMap pinПоръчай: 0896 688 633

Since 1994

КоличкаВход|Регистрация

Най-нови
ЛУКСОЗНИ ПАРФЮМИ CAROLINA HERRERA В онлайн магазина на Pretty Shop можете да откриете селекция от най-добрите и предпочитани мъжки и дамски парфюми Carolina Herrera. За своите взискателни клиенти сме подбрали най-добрите серии мъжки и дамски аромати Carolina Herrera. В каталога на Pretty Shop Ви очакват парфюми, дезодоранти, душ гелове и подаръчни комплекти за мъже и жени от Carolina Herrera. ИСТОРИЯТА НА CAROLINA HERRERA „Не се вдъхновявам от книги или картини. Черпя вдъхновението си от жените, които срещам“ – Каролина Херера Стил, класа, блясък – така може да бъде описан животът и работата на родената във Венецуела Каролина Херера. Нейният талант и бизнес нюх я превръщат в икона на модната индустрия, боготворена заради изискания си почерк и класическа американска елегантност. Дебютната ѝ модна колекция е представена през 1981 година и поставя началото на една дълга и успешна кариера, превърнала бранда Carolina Herrera в световен феномен на стила и красотата. Модният дизайнер Каролина Херера е родена и израснала във Венецуела през 50-те години на XX век, в семейството на тогавашния губернатор на Каракас. Баба ѝ е част от висшите кръгове на столицата и още в ранна възраст Каролина има възможност да се докосне до света на модата, като присъства на модни ревюта на Balenciaga и носи модели на Dior и Lanvin. Както самата тя споделя за детството си, „очите ми бяха привикнали да виждат красиви неща“. За младата Каролина е напълно нормално да пътува до Париж, за да си купува тоалети, или да ги шие в бутиците на най-известните шивачи в Каракас. През 1965 г. Каролина започва да работи като публицист за дизайнера Емилио Пучи, който е близък семеен приятел. Работата ѝ я отвежда в Ню Йорк, където се мести през 1980 година. Често прекарва времето си в компанията на личности като Мик и Бианка Джагър, Анди Уорхол и други звезди, които посещават култовия по това време Клуб 54 в града. През 1981 г. нейната близка приятелка Даяна Врийланд, главният моден редактор на Vogue, ѝ предлага да създаде модна линия. Каролина приема предизвикателството и представя колекцията си на ревю в Клуб Метрополитън в Манхатън, като печели овациите на критиците. Самият факт, че редактор на Vogue подкрепя открито непознат до момента дизайнер, говори много на модната индустрия за потенциала на Херера. Един от известните модни бутици на Парк Авеню приема да изложи нейните модели на витрините си. Това вдъхновява Каролина Херера да се завърне в Каракас, за да събере начален капитал за подобаващ старт на новото си бизнес начинание. Това дава началото на Модна къща Carolina Herrera. През следващите години брандът получава признание от най-уважаваните модни издания. Някои от клиентите ѝ включват звезди като Джаки Кенеди и принцеса Даяна. Първото ѝ официално модно представяне е с участието на супермоделът Иман. Два пъти годишно, Каролина Херера представя колекции на Mercedes-Benz Fashion Week в Ню Йорк. През 1986 г. изработва сватбената рокля на Каролин Кенеди, която я вдъхновява през 87-ма да представи цяла булчинска колекция. Стилът на Carolina Herrera може да бъде описан като нито твърде женствен, нито твърде авангарден. Моделите ѝ са изискани, но същевременно комфорни за носене. Нейният суперстилен външен вид се превръща в разпознаваемата ѝ „униформа“ – дълги поли или панталони с мъжка кройка, съчетани с елегантни бели ризи. В края на 80-те години на XX век, испанската парфюмерийна компания Puig издава лиценз на бранда Carolina Herrera да разработи линия от собствени парфюми. През 1995 година, марката е придобита от Puig Beauty, но запазва Каролина като творчески директор. През 2008 г. е лансиран брандът CH Carolina Herrera, a през 2016 Херера обявява представянето на последния аромат на марката чрез най-голямата си рекламна кампания на парфюм през последните 14 години. Ароматът се казва „Good Girl“, а рекламното му лице става моделът Карли Клос. През годините Carolina Herrera печели както признанието на модния бранш, така и множество награди от индустрията. През 2004 г. печели награда за „Дизайнер на дамско облекло на годината“. Херера е носител и на отличието на International Center in New York, както и на златен медал на Испания за изящни изкуства. През 2012 г. Модният Технологичен Институт в Ню Йорк я удостоява с титлата Почетен Доктор по Изящните Изкуства. ПАРФЮМИТЕ CAROLINA HERRERA Първият аромат Carolina Herrera излиза на пазара през 1988 г. със семпло, но стилно заглавие „Carolina Herrera for Women“ – име, което издава самочувствието на модната марка да навлезе в парфюмерийния сегмент. Успехът на елегантния дамски парфюм поставя началото на изключително успешна серия аромати за жени. През 1991 година излиза и първият аромат за мъже „Herrera for Men“ – свеж и мъжествен Eau de Toilette, който критиците описват като „парфюм със страхотен характер и чар“. Днес портфолиото на бранда притежава повече от 50 аромата за мъже и жени. През последните 30 години за Herrera работят световноизвестни парфюмеристи като Алберто Морилас, Анне Флипо, Куентин Биш, Оливие Кресп, Жак Кавалие, Алекс Лий и много други. През 1996 година дъщерята на Каролина Херера се присъединява като творчески директор на ароматите на марката. Благодарение на нея, през 1997 г. излиза най-култовият аромат на Carolina Herrera – 212. Той се превръща в световен успех и е пресъздаван безброй пъти за последните 25 години. CAROLINA HERRERA ДНЕС През 2021 година компанията Carolina Herrera отпразнува 40 години от създаването си. Новият творчески директор на марката, Уес Гордън, отбелязва юбилея в Ню Йорк с пищна декадентска колекция от дръзки и цветни бални рокли. Колекцията е вдъхновена от увереността и живите цветове на първите колекции на Carolina Herrera, носещи характерния колорит на модата през 80-те години. Ароматите Carolina Herrera продължават да символизират вечния, неподправен дух на Ню Йорк, неговата културна разноцветност и жажда за живот. Класата на Херера е вплетена във всеки парфюм на модната марка и днес Carolina Herrera продължава да бъде еталон за елегантност и разкош, неподвластни на времето. ЗНАКОВИТЕ АРОМАТИ CAROLINA HERRERA Ето и кои са едни от най-обичаните мъжки и дамски парфюми Carolina Herrera, които трябва да притежаваме в колекцията си от аромати на всяка цена. CAROLINA HERRERA GOOD GIRL EAU DE PARFUM Един дамски парфюм, който е истинска класика. С култовия си флакон във формата на дамска обувка с висок ток, Good Girl е за добрите момичета с лоши помисли. За жените, които не могат да останат незабелязани, защото звукът на токчетата заявява тяхното присъствие. Името на дамския парфюм носи известна доза ирония, придружено от девиза „It’s so good to be bad!“. Представен през 2016 година, Good Girl е дело на топ парфюмериста Луис Търнър. Съблазнителният ориенталски аромат пленява сетивата с неустоимите връхни нотки на бадем, кафе и бергамот, обвити около нежната сърцевина от тубероза, жасмин Самбак, портокалов цвят и българска роза. Плътната основа от какао, ванилия, сандалово дърво, кехлибар, мускус и кашмир загатва за дуализма на женската същност и за нестихващата борба между силата и нежността, ин и ян, деня и нощта. Изисканият Good Girl Suprême е още по-дръзката версия на Good Girl, с изтънчения си, кехлибарено-флорален аромат. Лансиран през 2020 година, „носът“ зад смелата авангардна формула отново е Луис Търнър. Акцентът в този римейк на култовия оригинален парфюм Good Girl е египетския жасмин, върху наситена основа от ветивер. Парфюмът запазва знаковата си опаковка във формата на дамска обувка, но тук тя е още по-блестяща, защото Suprême е върховен аромат, достоен за истински звезди. Carolina Herrera Good Girl и Carolina Herrera Good Girl Suprême са налични в онлайн магазина на Pretty Shop. CAROLINA HERRERA BAD BOY EAU DE TOILETTE Добрите момичета харесват лошите момчета. Затова не е изненада, че през 2019 Carolina Herrera лансира този вълнуващ мъжки аромат като естествено допълнение към колекцията от аромати на Good Girl. За създаването на този неустоим мъжки парфюм Луис Търнър си партнира с Куентин Биш, работил по някои от най-известните парфюми на марки като Paco Rabanne, KENZO и Jean-Paul Gaultier. Световноизвестното дуо обединява своя талант, за да създаде един неповторим мъжки парфюм за Carolina Herrera. Кехлибареният аромат на Bad Boy представлява истинска наслада за сетивата с връхните си нотки от бял и черен пипер и бергамот, сладострастна сърцевина от салвия и кедър, върху дълбока и плътна основа от кехлибарено дърво и какао. Флаконът във формата на светкавица е препратка към древногръцкия бог Зевс, покровител на небето, гръмотевиците и светкавиците, едноличен владетел на света. Комбинацията от аромати с дъх на топли подправки пресъздава двойнствената същност на съвременния мъж. Едновременно силен и чувствителен, самоуверен и нежен, Bad Boy е аромат на контрастите, който доказва, че противоположностите се привличат. Парфюмът Bad Boy носи отчетливата изтънченост и семпъл класически стил, така характерни за всички Carolina Herrera аромати. CAROLINA HERRERA 212 VIP EAU DE PARFUM Изключителната селекция аромати 212 е празненство на младостта и свободата. Луксозната колекция от дамски и мъжки парфюми 212 вплита в своите съставки духа на новото поколение, което обича свободата, независимостта, изобилието и забавленията. Колекцията е комплимент към автентичните и самоуверени мъже и жени, които имат смелостта да следват своя уникален стил и да задават собствен ритъм на живота си. Всеки модел от колекцията парфюми Carolina Herrera 212 е истинско произведение на изкуството, предназначено за хората, които са душата на партито. Дамският парфюм 212 VIP, лансиран през 2010 година, безспорно е бижуто на колекцията от аромати. Създаден от гения на парфюмерията, Алберто Морилас, парфюмът 212 за жени е кехлибарено-ванилов аромат с чувствена сърцевина от гардения и мускус, обвита в плодова сладост с дъх на ром и маракуя, върху основа от дъхава ванилия. Слоганът на 212 VIP е „А ти в списъка ли си?“ – препратка към нюйоркските частни партита, достъпни само за известни личности и членове на елита на метрополиса – градът, който никога не спи. Съблазнителният аромат на 212 VIP е само за изискани ценители на висшата мода, които знаят как да привлекат погледите още в момента, когато се появят на всяко светско събитие. Колекцията 212 VIP се допълва изящно от бляскавата плодова вариация 212 VIP Rose за жени, с дъх на шампанско, праскови и бял мускус, както и от два предизвикателни мъжки аромата – свежият 212 VIP Men и съблазнителният 212 VIP Men BLACK. 212 VIP Men е за стилните и харизматични мъже, които харесват нощния живот и забавленията. Ориенталският аромат с дървесни нотки представлява свеж коктейл от водка, маракуя, леденостудена мента, кехлибар, кожа и подправки. Един неустоимо привлекателен мъжки парфюм, чиито аромат ни отвежда към неразказаните истории под блестящите светлини на нощен Ню Йорк. 212 VIP Men Black, създаден от Анне Флипо, е по-интензивната версия на 212 VIP Men. Пристрастяващият нощен аромат с дъх на абсент и лавандулова сърцевина разтапя сърцата и оставя по устните забранения вкус на сладка черна ванилия. Серията дамски и мъжки аромати 212 VIP е налична в онлайн магазина на Pretty Shop.
Arrow to top