ЛУКСОЗНИ ПАРФЮМИ GIORGIO ARMANI
В онлайн магазина на Pretty Shop можете да откриете селекция от най-добрите и предпочитани мъжки и дамски парфюми Giorgio Armani. За своите взискателни клиенти сме подбрали най-добрите серии мъжки и дамски аромати Giorgio Armani.
В каталога на Pretty Shop Ви очакват парфюми, дезодоранти, афтършейв продукти, душ гелове, лосиони за тяло и подаръчни комплекти за мъже и жени от Giorgio Armani.
ИСТОРИЯТА НА GIORGIO ARMANI
На модния бранд Armani, собственост на основателя си Джорджо Армани, принадлежи цяла глава от световната модна история. Там, където италианското качество се пресича с ексклузивния дизайн, се намира същността на марката Giorgio Armani – компания, която е не само една от най-известните в сферата на луксозните стоки, но и високо уважавано име в световната модна индустрия.
Роден и израснал в северния италиански град Пиаченца през 1934 година, Джорджо Армани следва медицина в местния университет, а по-късно е мобилизиран за военна служба. След приключването ѝ започва работа като аранжор на витрини в магазин Ла Риносенте в Милано, където след това работи повече от 7 години като консултант по продажбите.
Това е първият досег на Армани със света на модата. Армани придобива безценен опит в дизайна, който му помага през 1965 година да бъде назначен като дизайнер в модна къща Nino Cerruti. Там той се среща със Серджо Галеоти, с чиято помощ 10 години по-късно успява да основе своята компанията.
МОДНА КЪЩА GIORGIO ARMANI
Първите модели, които Giorgio Armani представя през 1974 година в Италия, представляват колекция от стилни дамски и мъжки облекла с прецизна изработка и скъпи платове.
За тази епоха от историята на бранда самият Джорджо Армани споделя - „Аз бях първият, който смекчи образа на мъжете и затвърди този на жените. Обличах мъжете в традиционно дамски материи, а от мъжете взаимствах онова, което жените искаха и търсеха – костюми, които внушават авторитет“.
Неговият андрогенен, унисекс подход към модата печели овациите на всички критици на ежегодното му модно ревю, което организира в бутика си на Виа Боргонуово в центъра на Милано.
Визиите и дизайните на Giorgio Armani са изящни, естетични и луксозни – стил, който допада на елита на обществото и издига Армани до едноличен собственик на една от най-големите модни компании на планетата.
С огромно портфолио от селективни модели дрехи, аксесоари, обувки и козметика, компанията притежава множество дъщерни дружества и държи значителни дялове от различни пазари в световната модна индустрия. Брандът е построен върху три основни опорни точки: класа, качество и ексклузивност. Армани предлага също и часовници, чанти, бижута както и мъжки и дамски аромати.
Запазена марка на модната къща са комфортните и същевременно елегантни и изпипани до последния детайл вечерни облекла, които внасят свежест и модерен привкус в иначе строгия дрескод на официалните събития.
След култовата сцена във филма „Американско жиголо“, в която героят на Ричард Гиър демонстрира гардероб, пълен с костюми Армани, продажбите на компанията се увеличават неколкократно, а появата на светско събитие в Холивуд в тоалет на Armani се превръща в почти задължителна.
Редица звезди и известни личности се обръщат към дизайнера за поръчкови тоалети за наградите Оскар и други ивенти от световна величина.
През годините Armani постепенно въвежда колекции парфюми, аксесоари, линии деним, спортно облекло. Търговската марка Emporio Armani навлиза в сегмента на ежедневните, по-достъпни дамски и мъжки облекла. Същевременно, компанията продължава да заема челно място сред лидерите на световната висша мода и ежегодно представя висока класа модни колекции, като например лимитирани серии ръчно изработени рокли.
ВЛИЯНИЕТО НА GIORGIO ARMANI
През 2001 г. музеят Гугенхайм в Ню Йорк организира ретроспективна изложба, представяща поглед върху работата на модния дизайнер. През 2002 Армани е избран за Посланик на добра воля и лице на Агенцията на ООН за бежанците.
Дизайнерът създава униформите на италианските знаменосци, които взимат участие в церемонията по откриването на Зимните Олимпийски игри през 2006 в Торино, Северна Италия – световно спортно събитие, за което е истинска чест да се проведе в родината на Армани. Модният бранд произвежда облекла за редица спортни отбори, включително английския футболен клуб Челси.
През 2007 Giorgio Armani влиза в изключително успешна колаборация с технологичния гигант Samsung, за да създаде LCD телевизор с уникален Armani дизайн, както и модел мобилен телефон, като част от планираната от компанията експанзия на нейната луксозна продуктова линия.
Армани се превръща и в първия моден дизайнер с модно ревю от висшата мода, което се излъчва на живо в интернет.
GIORGIO ARMANI ДНЕС
Днес острието на модния гигант са марките Giorgio Armani, Emporio Armani и A|X Armani Exchange. През 2001 г. Армани с обявен за най-успешния италиански дизайнер на всички времена, а компанията му, с годишен оборот от над 2 милиарда евро, продължава да налага модните тенденции както в официалните, така и в ежедневните облекла и лайфстайл.
Джорджо Армани използва своята известност и силно влияние, за да подкрепи природосъобразния и устойчив начин на живот. Armani е първата модна компания, която отказва да наема модели с нездравословно ниско тегло.
Брандът Giorgio Armani подкрепя редица инициативи, свързани с околната среда, човешките ресурси и ценностите на общността.
„Философията, зад която моята марка застава, винаги е била устойчивостта: чрез своята работа аз предлагам качествени дрехи, които могат да бъдат носени много години... Жизненоважно е да заемем устойчива позиция в днешно време. За мен въпросът за етиката стои дори по-напред от стратегията“, споделя Армани.
През 2020 Giorgio Armani работи в партньорство с FIAT по дизайна на електрическия модел FIAT 500, като част от благотворителен проект в подкрепа на Earth Alliance – организация с нестопанска цел, основана от Леонардо ди Каприо, която се бори с промяната в климата и загубата на биоразнообразие.
Компанията финансира и Emporio Armani Green Project – една зелена инициатива, целяща залесяване в девет региона по света, където модният бранд има производствени бази.
ПАРФЮМИТЕ GIORGIO ARMANI
Първият парфюм Giorgio Armani излиза през 1982 г. Наречен със семплото название „Armani“, шипровият дамски аромат, който вече не се произвежда, дава началото на много успешни парфюмни колекции. През 1984 г. е представен и първият Giorgio Armani аромат за мъже под името Armani Eau Pour Homme.
През 90-те години на XX век дизайнерът представя първите си флорални аромати, Giò и Acqua Di Giò, които споделят един и същ дизайн на флакона, умишлено създаден така, че да наподобява моделите якета, които Армани носи.
Следва дебютът на морския аромат Acqua Di Giò Pour Homme, за който се смята, че е вдъхновен от красотата на остров Пантелерия, където Армани прекарва много от ваканциите си.
През 1998 лейбълът Emporio Armani също издава колекция ежедневни парфюми, първите от които са двойката She и He. Парфюмното дуо се превръща в първото от много култови двойки аромати, които компанията създава през годините.
През 2004 г. Armani представя лимитираната серия аромати Armani Privé. Първият парфюм от селективната линия е Ambre Soie – унисекс аромат, създаден в ограничено количество, който, както и останалите парфюми от серията, принадлежи на висшата мода, достъпен е само за определени клиенти и се предлага на висока цена.
ЗНАКОВИТЕ ПАРФЮМИ GIORGIO ARMANI
През 2022 година се навършват 40 години откакто Giorgio Armani стъпва в парфюмерийната сфера, за да я завладее. Днес марката продължава да вълнува и впечатлява своите почитатели с изключително стилните и в същото време актуални аромати, чиито изтънчени ухания и редки съставки пленяват сетивата и носят усещане за лукс и ексклузивност.
Ето кои са някои от най-знаковите парфюми на Giorgio Armani.
Giorgio Armani Sì
Si на Giorgio Armani е дамски шипрово-плодов аромат, представен през 2013 година. Парфюмът е дело на известния парфюмерист Кристина Нагел, която създава нишови аромати за луксозни брандове като Atkinsons, Cartier, Chopard и Dior.
Рекламно лице на Si е актрисата Кейт Бланшет, чиято класическа красота и харизматично присъствие напълно прилягат на семплия лукс и елегантните линии на разкошния дамски парфюм. Самата Бланшет е дългогодишен почитател на Armani и често се появява с негови тоалет на червения килим.
Уханието на Si се открива с тръпчиви връхни нотки от свеж касис, които преминават в сладка сърцевина с благородно ухание на роза сентифолия и цвят от фрезия. Флорално-дървесната основа от ванилия, пачули, смолиста амбра и дървесна кора предлага един топъл и чувствен финиш, деликатен като нежните цветове от пачули и същевременно плътен и земен, като аромата на дървесината.
Парфюмната колекция Sì включва и изпепеляващия Sì Passione – един интензивен дамски аромат с нотки от зряла круша и екзотичен привкус на грейпфрут и ананас. Яркочервеният флакон на Sì Passione се асоциира със страст, съблазняване, власт и фатализъм – качества, присъщи на независимите жени, чиято женственост контрастра на фона на силния им, противоречив характер.
Серията представя също и жизнерадостния Sì Fiori – един елегантен дамски парфюм със сладко сърце от нероли, пачули и роза. Колекцията е достъпна в онлайн магазина на Pretty Shop.
Giorgio Armani Acqua di Giò
Вдъхновен от спиращите дъха гледки на остров Пантелерия, Джорджо Армани представя мъжкия аромат Acqua di Giò. Парфюмът представлява съвършена хармония от сладки и солени нотки, които носят усещане за капчици морска вода по целуната от слънцето кожа.
Acqua di Giò е изпълнен с лъчите на средиземноморското слънце. Цитрусовите връхни нотки от лайм, лимон, портокал и мандарина са смекчени и подсладени от нектара от нероли и нежното докосване на жасмина.
Giorgio Armani Code
Съблазнителната парфюмна линия Giorgio Armani Code е вдъхновена от магнетичния мъжки чар. Интензивният кехлибарен аромат е толкова впечатляващ, че заслужено получава наградата за Луксозен Мъжки Аромат на 2006 година от The Fragrance Foundation, организация, която отбелязва творческите постижения в парфюмерийната индустрия.
Със строгата си черна опаковка и водещи нотки от анасон, маслинов цвят и дърво гуаяк, Giorgio Armani Code дава началото на една ексклузивна парфюмна колекция, представена също от съблазнителния Armani Code Profumo, ориенталския Armani Code Absolu, както и чувствените дамски версии на парфюма, Armani Code Femme и Armani Code Femme Turquoise.
Парфюмите от серията Giorgio Armani Code са налични в онлайн магазина на Pretty Shop.
Giorgio Armani My Way
Автентичният дамски парфюм от 2020 година Armani My Way е вдъхновен от смелите жени-авантюристи. Етично придобитите съставки на аромата събуждат сетивата с нотки бергамот и цвят от египетски портокал. Романтичната сърцевина от тубероза и индийски жасмин се предава на обаянието на меката сладка основа от мадагаскарска ванилия, бял мускус и кедър от Вирджиния.
Презареждащият се флакон на Armani My Way напомня на истинско бижу; на земно съкровище, носещо спомена на незабравимо приключение. Златният пръстен с текстилен елемент е препратка към луксозните аксесоари, които Giorgio Armani създава за висшата мода.
Този уникален дамски парфюм се допълва перфектно от Armani My Way Intense – наситената версия на аромата, която носи още по-силни усещания благодарение на нотките сандалово дърво от Нова Каледония в плътната си, топла основа. Armani My Way и Armani My Way Intense са налични в онлайн магазина на Pretty Shop.
Соленото сърце на този парфюм носи пленяващото ухание на разцъфнала фрезия, зюмбюл, роза и циклама, и същевременно разкрива средиземнорската си душа с дъх на розмарин, индийско орехче и кориандър.
Феерията от аромати отдъхва върху мъжествена основа от кедър, кехлибар, бял мускус и дъбов мъх, която пресъздава връзката между мъжа и природата чрез хармоничната си, балансирана композиция.
Колекцията Giorgio Armani Acqua di Giò ни среща и с интензивния Acqua di Giò Profumo и наситено морския Acqua di Giò Profondo. Ароматите от колекцията са налични в онлайн магазина на Pretty Shop.