Безплатно: доставка над 100 лв и взимане от магазин | ПОВЕЧЕ Оторизирани магазиниMap pinПоръчай: 0896 688 633

Since 1994

КоличкаВход|Регистрация

ЛУКСОЗНИ ПАРФЮМИ И КАЧЕСТВЕНА КОЗМЕТИКА ОТ GIVENCHY
 

В онлайн магазина на Pretty Shop можете да откриете селекция от най-знаковите парфюми и бяла козметика на марката Givenchy. Магазини Pretty Shop са ексклузивен вносител и дистрибутор на оригиналните парфюми и козметика Givenchy. За своите взискателни клиенти ние сме подбрали най-добрите серии козметика за лице, грим и парфюми Givenchy.


МОДНА КЪЩА GIVENCHY
Основана през 1952 г., Модна къща Givenchy бързо впечатлява със своя изискан и иновативен подход към дамската мода. Пресата е вдъхновена от свободата, с която Givenchy насърчава жените да комбинират своята собствена визия така, както предпочитат.

Неслучайно Givenchy се превръща в предпочитана марка облекла на звездите – с течение на времето Живанши става личен моделиер на дукесата на Уиндзор Уилис Симпсън, американските актриси Лорън Бекол и Сузи Паркър, принцесата на Монако Каролин, дъщерята на кралица Елизабет Втора – принцеса Ан, Джаки Кенеди – първата дама и съпруга на президента на САЩ Джон Кенеди. Живанши, който е израснал в семейство с титла и познава живота на аристокрацията, се превръща в нейния най-уважаван моделиер.

Марката Givenchy започва наистина да твори история в момента, в който Живанши се запознава с Одри Хепбърн. Той е нает да работи по сценичните костюми на актрисата за филма „Сабрина“ от 1955 г., а модният
ангажимент дава начало на едно истинско дългогодишно приятелство.

Одри Хепбърн се превръща в лицето на Givenchy, тя е самото превъплъщение на стила и класата, които са запазена марка на модната къща. Това 40-годишно приятелство оставя отпечатък в цялостния стил и дух на марката Givenchy, такава, каквато я познаваме днес.

 

ПАРФЮМИТЕ GIVENCHY
Одри Хепбърн е вдъхновението на Givenchy да започне да създава парфюми. Първите два женски парфюма, Le De и L’Interdit, са представени на парфюмерийния пазар през 1957 г. Парфюмът Le De е препратка към аристократичното „de“ в името „De Givenchy“ и се е предлагал в бутика за висша мода, на отбрани клиенти, които са знаели цената на аристократичния стил.

Парфюмът L’Interdit има изключително вълнуваща история. Отначало ароматът дори няма име – той е личен подарък от Живанши за Одри Хепбърн.

Създаден от парфюмериста Франсис Фаброн, L’Interdit е парфюм, специално създаден за актрисата. Тя го носи няколко месеца преди Живанши да я помоли да представи парфюма на своята публика след огромния успех на Le De.

Тя, в своя хумористичен стил, на шега му отговаря „Не, забранявам ти“ и това става вдъхновение за името L’Interdit – „Забраненият“.  Одри Хепбърн, разбира се, приема да стане лице на рекламната кампания за L’Interdit, а с тези два аромата марката Givenchy поставя началото на линия от парфюми, които ще променят изцяло историята на тази индустрия.

Две години по-късно, след успеха на Le De и L’Interdit, Givenchy предлага на пазара и два мъжки парфюма – Monsieur de Givenchy, който днес е считан за класически парфюм за мъже, и Eau de Vetyver (в наши дни преименуван на Vetyver) който през годините се налага като един от предпочитаните мъжки парфюми. Monsieur de Givenchy остава и парфюмът, носен от самия Живанши.

 

КОЗМЕТИКАТА GIVENCHY
През 1989 г. Givenchy предприема смела, но и очаквана стъпка – лансира линия гримове и козметика за лице. Така марката успява да се задържи на върха на модния бизнес. Beauté Givenchy, линията гримове, която е лансирана през 89-та, с разпознаваемите форми на призма, остава почерк на грима на Живанши и до днес.

Следва линията за грижа на кожата Swisscare pour Givenchy, която е представена на пазара на козметика още през същата година. Козметичната серия е наречена Swisscare, тъй като по това време Givenchy произвежда своите козметични продукти в Швейцария.

Подходът и стилът на Живанши си личат и в грижата за кожата – марката първа започва да предлага на пазара иновативни продукти като ролон за околоочен контур. Днес серията Swisscare може да бъде открита под името Le Soin Givenchy, а козметиката се произвежда в Бове, Франция.

 

НАСЛЕДСТВОТО НА GIVENCHY
През годините, марката Givenchy успява да бъде винаги на върха, не само в света на висшата мода, но и когато става дума за парфюми и козметика. През 2005 г. за Арт директор е назначен Рикардо Тиши – моден дизайнер, визоионер, известен с неподражаемия си стил,  който е високо ценен от известни личности като Мадона, Кейти Пери, Кание Уест, Риана и др.

Наследникът на Живанши жъне невиждан успех в пресата. Карл Лагерфелд го нарича „най-креативният и талантлив дизайнер в наши дни“, а през 2013 г. Тиши е обявен за Най-добър Международен Дизайнер заради работата си с Живанши.

Негова е идеята за парфюма DAHLIA NOIR, като участва активно в дизайна и цялостната визия на аромата. Благодарение на новаторската визия и талант на Рикардо Тиши, Givenchy продължава своето развитие, като открива нови бутици за козметика и парфюми в Париж, Пекин, Шанхай, Хонг Конг, Сеул и др.

 

GIVENCHY ДНЕС
През 2021 г. модният бранд Givenchy отпразнува 60 години на модната сцена, а оригиналните парфюми и качествената козметика за лице продължават да радват своята отбрана публика и до днес. Марката Givenchy е известна с това, че не спира да се преобразява и преражда, чрез различните интерпретации на своите оригинални парфюми – например парфюмът

Джентълмен на Живанши (Gentleman by Givenchy), представлява нов поглед към класическия аромат Givenchy Gentleman Eau de Toilette, създаден от самия Живанши през 70-те години на 20-ти век. Неговият запомнящ се аромат с връхни нотки бергамот, лавандула и черен пипер, няма как да не остане във времето, но пресъздаден така, че да се впише в стила на съвременния човек.

Такава е и историята на парфюма L’Interdit – през годините той излиза в няколко интерпретации, последната от които, Eau de Parfum Rouge by Givenchy, е лансирана през 2021 г. Марката Givenchy продължава да се развива, като следва своя уникален стил – комбинацията от аристократична класика и дръзко новаторство. За своя отбран кръг от верни последователи, парфюмите на Живанши нямат цена – те са повече от аромати, те са символ на вечната класика.

 

ЗНАКОВИ ЛИНИИ GIVENCHY В МАГАЗИНИ PRETTY SHOP

 

В магазините на Pretty Shop, както и онлайн, ще откриете селекция от класически за марката Живанши парфюми, гримове и козметични продукти:

 

ОРИГИНАЛНИТЕ ПАРФЮМИ GIVENCHY

 

L’Interdit  Eau de Parfum за жени – дързък дамски парфюм, наистина знаков за Givenchy, с акцент на джинджифил в съвършена комбинация с червен портокал и листа пимента. През годините L’Interdit се налага като един от символите на марката Живанши – аромат, който трябва да бъде притежаван на всяка цена.

IRRESISTABLE – неустоим дамски парфюм, лансиран през 2020 г., създаден специално за Живанши от парфюмеристите Фани Бал, Доминик Ропион и Анне Флипо. Връхните нотки на круша елегантно се съчетават с аромата на мускус и кедър от Вирджиния.

Gentleman Eau de Parfum Givenchy – парфюм за мъже с дървесен аромат, създаден през 2018 г. от Оливие Кресп и Натали Лорсън. Връхните нотки на този мъжки парфюм са лавадула, черен пипер и бергамот, комбинирани с канела, черна ванилия и пачули – това вълнуващо съчетание от аромати превръща Джентълмен в запазената марка на Givenchy и в предпочитан подарък за мъжете.

Тези, както и други парфюми Givenchy, са налични в магазини Pretty Shop и могат да бъдат закупени и онлайн на www.prettyshop.bg

 

ЕМБЛЕМАТИЧНИ ЛИНИИ  ГРИМОВЕ НА GIVENCHY
Givenchy Prisme Libre – уникална линия гримове, съдържаща хидратиращ фон дьо тен с лека текстура, матираща пудра за лице, прахообразен руж и нежна пудра. Пудрата Prisme Libre в 4 коригиращи цвята гарантира перфектен тен на кожата на лицето с неустоим матиран финиш.

Givenchy Le Rouge – линия червила, достойна за висшата мода. Червилата Givenchy са моден аксесоар, а нюансите на Le Rouge са иконични за марката. Можете да разгледате серията червила Givenchy, тяхната наличност и цена, в онлайн магазина на Pretty Shop.

 

ГРИЖА ЗА КОЖАТА ОТ GIVENCHY
L'INTEMPOREL – козметична серия без еквивалент. Технологията Blossom Glow Complex с уникални активни съставки с екстракт от ангелика, розови горски плодове и витамин C, регенерира и енергизира кожата на лицето, като възвръща свежия тен и запазва нейното сияние. Серията L'INTEMPOREL съдържа перлен лосион за лице, серум за лице с фотошоп ефект, дълбоко хидратиращ крем, дневен крем за лице със слънцезащита, крем-спрей за сияен тен и серум за кожата на очите с перлени частици.

RESSOURCE – изискана грижа за кожата с безпрецедентното качество на Givenchy. Продуктите на линията Ressource са насочени към дълбоката хидратация на кожата и се състоят от нежен лосион, подсилващ серум и два уникални крема за лице.

Продуктите за лице Ressource на Givenchy, със своята иновативна технология Beauty Moss Complex®, имат анти-стрес ефект върху кожата и се грижат за това тя да бъде здрава, красива и сияеща.

Arrow to top