Дамски и мъжки аромати Jimmy Choo в онлайн магазина на Pretty Shop
Класа, елегантност, иновация: създадената в Лондон модна къща Jimmy Choo днес продължава да бъде еталон за съвременна мода и непредходен стил. Популярен най-вече с незабравимите си линии луксозни дамски обувки, Джими Чу е вдъхновение за поколения градски жени, които не правят компромис с комфорта и визията си. Освен висок клас дамски обувки, днес марката Jimmy Choo притежава забележителна колекция от модни аксесоари, както и дамски и мъжки парфюми. В магазини Pretty Shop ви очаква ексклузивна селекция от най-добрите аромати Jimmy Choo, оставили трайна следа в света на луксозната парфюмерия.
От скромно обущарско ателие до световните подиуми: Историята на Jimmy Choo
Джими Чу е роден в Пенанг, Малайзия, през 1948 година. Семейството му се занимава с ръчна изработка на обувки и Джими Чу напуска училище рано, за да помага на своя баща. Според историята, Чу създава първия си модел обувки по собствен дизайн още на 11 години. След посещение в Лондон решава да се премести там, а през 1983 завършва Техническия колеж за обувна индустрия в града. За да се издържа, работи на различни места, включително и като чистач в завод за обувки.
През 1986 отваря малко ателие за обувки в Източен Лондон, където започва да изработва ръчно своите модели под марката Lucky Shoes. През 1988 за първи път участва в Седмица на модата в Лондон със своя самостоятелна колекция. Същата година неговите дизайни са представени на рекордни 8 страници от списание Vogue. Това се оказва повратен момент в историята на марката, който я изстрелва към върха на модната индустрия. През 1996 година, с участието на Тамара Мелън, бивш редактор на Vogue Accessories, създава компанията Jimmy Choo.
В последвалите години марката разширява своето портфолио като включва чанти, аксесоари и луксозни парфюми. След 2000-те Джими Чу постепенно се оттегля от управлението, за да се съсредоточи върху Couture линията.
Моделите Jimmy Choo – икони на поп-културата
Дизайните Jimmy Choo имат характерен почерк, който ги прави изключително разпознаваеми. Моделите излъчват елегантност и чувственост, заради което често могат да бъдат забелязани на червения килим.
Джими Чу поставя на първо място качеството: използват се най-добрите материали като кожа, кадифе, сатен, дантела, често в съчетание с бродерия, метални елементи и кристали Swarovski. Марката залага на блясъка и ефектността като запазва занаятчийските традиции и създава неповторима glamour атмосфера. Запазена марка на обувките Jimmy Choo е 4-инчовото токче, което дизайнерът свързва с удобството при носене. Според Джими Чу, ако токчето е по-ниско или по-високо от 4 инча, това нарушава баланса на тялото.
Най-популярните модели на Jimmy Choo включват:
Leo – сандали с леопардов принт, носени от Кари Брадшоу в първите сцени от „Сексът и градът“;
The Strappy – легендарен модел от 1997, при който каишките се увиват около глезените;
72138 – виолетови сандали с пера, станали известни заради култовата реплика „I lost my Choo!“ от „Сексът и градът“.
Холивудският блясък на моделите Jimmy Choo превръща дизайнера в любимец на известните личности. Една от тях е принцеса Даяна, за която самият Джими Чу прави обувки. Моделите на Jimmy Choo често могат да бъдат забелязани да бъдат носени от звезди като Ариана Гранде, Амал Клуни, Хали Бери, Дуа Липа, Джиджи Хадид, Мишел Обама и много други.
Парфюми Jimmy Choo: лукс и изтънченост от червения килим
След успеха на световните модни подиуми и обогатяване на продуктовите линии, навлизането на Jimmy Choo в сферата на луксозната парфюмерия е естествено продължение и поглед към бъдещето на марката. През 2011 е представен първият аромат Jimmy Choo Eau de Parfum. Изработен от известния парфюмерист Оливие Полж, ароматът разкрива опияняваща сетивата комбинация от нотки круша, тигрова орхидея, карамел и индонезийско пачули. Флорално-шипровото ухание създава сладка гурме аура, но и умело балансира между дълбочина и свежест. Флаконът е дело на Тамара Мелън и е вдъхновен от венецианското стъкло и неговата характерна текстура, завършена с авангардна минималистична капачка. Тези елементи присъстват и в следващите парфюми на британската марка.
С какво се отличават ароматите Jimmy Choo
Елегатни и стилни, но достъпни за носене. Въпреки, че в композициите на парфюмите Jimmy Choo често включват интензивни гурме нотки, тяхната балансирана структура позволява да бъдат носени както вечер, така и през деня. Разбира се, някои аромати имат и по-драматични версии, подходящи за специални събития.
Луксът и високата мода присъстват във всеки детайл от изработката на ароматите – от качеството на ароматните нотки, до дизайна на флакона и рекламните кампании. Съчетанието между свежи цветни и сладки плодови нотки е иконично за марката. Парфюмите Jimmy Choo са създадени за динамичните личности, които желаят да се отличат сред тълпата с оригинално и запомнящо се ухание.
Най-известните дамски и мъжки аромати Jimmy Choo
Емблематичният дамски аромат, поставил началото на парфюмната колекция Jimmy Choo, се предлага и днес в оригиналната си композиция. Ултимативната женственост, характерна за стила на Jimmy Choo, е съхранена в луксозната бижутерийна бутилка, вдъхновена от стъклото мурано. Уханието на сочни нотки круша, сладък италиански портокал и деликатна орхидея се слива с богата дървесна база с карамелени тонове. Вдъхновен от модерните жени, Jimmy Choo EDP сияе с холивудски блясък и лека доза провокация.
Лансиран през 2018, Jimmy Choo Fever е един от най-продаваните и обсъждани дамски парфюми на марката. Ароматът е създаден като чувствено вечерно ухание с модерни нотки – олицетворение на Жената Jimmy Choo и нейната енергична, безгрижна страна. Композицията е изградена върху контрасти на флорални и гурме нотки – знаковият подпис на парфюмите Jimmy Choo. От личи и нектар синя слива във върха, през пищната сърцевина от жасмин и ванилова орхидея, до тъмната, кремообразна база от бензоин и сандалово дърво, всяка нотка от Fever оставя съблазнителна ароматна следа, която се помни дълго след края на нощта. Флаконът следва линиите на оригиналния Jimmy Choo Eau de Parfum, с характерната форма и текстура на стъклото, решено в прелъстителен лилав цвят – символ на мистика, загадъчност и страст.
Ориенталско-флоралният I Want Choo e представен през 2020 година. Той е замислен като ароматното въплъщение на истинската Жена Jimmy Choo – уверена, стилна, блестяща. Вдъхновен е от атмосферата на незабравимите вечери „по женски“. Названието му представлява игра на думи между израза „I want you“ и името на марката. Композицията се открива със свежа мандарина и кадифена праскова, преливащи в слънчева сърцевина от червена лилия и жасмин самбак. Чувствената база от ванилия и бензоин създава дълбочина и стабилност – зрелищен финал на този впечатляващ дамски парфюм. Именно на прасковата е посветен цветът на флакона, подчертавайки женствеността на аромата. Флаконът е изработен като обект на желание, с бижутериен привкус – препратка към занаятчийските корени на марката. Златната капачка с вграден спрей е луксозен детайл, подсилващ ексклузивния му характер.
В следващите години I Want Choo е претворяван още няколко пъти. На-известните му фланкери включват I Want Choo Forever (2022) – по-наситена плодова версия с акцент върху нотки череша, роза, ванилия и мъх; както и златният I Want Choo Le Parfum (2024) – интензивен аромат с амброво-флорален подпис и добавена свежа круша и слънчеви бели цветя.
Jimmy Choo Man
Jimmy Choo Man е първият мъжки аромат на марката – издаден е през 2014, а негов автор е известният парфюмерист Анне Флипо. Дървесно-фужерният мъжки парфюм се отличава със свежест и дълбочина, която се дължи на чувствената дървесна основа и сияйни плодови акценти. Вдъхновен като ухание за уверения модерен мъж, Jimmy Choo Man излъчва независимост и бунтарски дух. Лице на рекламната кампания е актьорът Кит Харингтън, известен с ролята си в сериала „Игра на тронове“. Дизайнът на флакона имитира плоска джобна манерка – популярен аксесоар на мъжете от миналото. През последното десетилетие Jimmy Choo Man включва няколко версии към оригиналния аромат, които добавят свежа интензивна или акватична атмосфера.
Сред тях са Jimmy Choo Man Aqua (2022), наситен с морска свежест и елегантни зелени нюанси. Свежата композиция включва пикантен кардамон, сочен грейпфрут и градински чай върху основа от пачули и солен мъх.
Jimmy Choo Man Intense (2016) – изпепеляващо дързък и мъжествен, ароматът преразглежда оригинала като му добавя нотки черен пипер, изискана лавандула, пъпеш „медена роса“ и масло от давана. Идеален избор за романтична среща или вечерно събитие.
Jimmy Choo Man Extreme (2025) – най-новото попълнение в линията идва с подсилена интензвност и огнена енергия, носеща уханието на червена мащерка, черен пипер, дуо здравец и салвия върху мощна основа от амброва дървесина и ветивер.
Jimmy Choo Urban Hero
Първият мъжки парфюм от серията Urban Hero излиза през 2019. Jimmy Choo Urban Hero Eau de Parfum впечатлява със силния си дървесен характер, подсилен от подправки и кожени акценти. Създаден е като модерен градски аромат, който балансира между „светли“ и „тъмни“ нотки – израз на същността на Мъжа Jimmy Choo. Посланик на линията е известният стрийт артист L’Atslas, който твори в Париж в сферата на уличното изкуство и арт инсталациите. Дизайнът на флакона следва замисъла на аромата, съчетавайки ясно стъкло и метални елементи – контраст между блясък и прозрачност. Композицията на парфюмната вода включва хайверен лимон и черен пипер във връхните нотки, елегантна сърцевина от ветивер и розово дърво, както и плътна база от сив амбър с анималистичен кожен нюанс.
Парфюмната колекция включва също Urban Hero Gold (2021), посветен на творческите личности и стрийт изкуството – неговият аромат разкрива сочни нотки ананас, червен портокал, сладък лавандин, зърна тонка и сандалово дърво.
Бестселърите и най-новите заглавия в колекцията дамски и мъжки аромати Jimmy Choo ви очакват в магазини Pretty Shop.