Дамски и мъжки аромати Moschino в онлайн магазина на Pretty Shop
Добре дошли в пъстрата вселена на Moschino – световноизвестната италианска марка, позната със своите смели и креативни модни концепции. Луксозният моден бранд е създаден през 80-те години на XX век от дизайнера Франко Москино, който нарича себе си „наполовина художник, наполовина шивач“. Днес Moschino предлага богато портфолио – от висок клас дамски и мъжки облекла, обувки, чанти и аксесоари, до козметика и оригинални парфюми. В магазини Pretty Shop ви очаква селекция от бестселърите и най-новите заглавия от колекцията парфюми на Moschino, както и лосиони за тяло, душгелове и спрей за коса на страхотна цена.
Историята на Moschino
Франко Москино е роден през 1950 в региона на Ломбардия, близо до Милано. Семейството на Москино притежава леярна за желязо и очаква Франко да продължи семейния бизнес. Той обаче мечтае да стане художник. През 1968 бяга от дома си и се записва в Институт Марангони – най-добрият университет за мода и дизайн в цяла Европа. Докато учи, Франко работи за различни списания, за да се издържа. След завършването си започва работа при Джани Версаче. През 1983 създава своята собствена марка Moschino, която достига световен успех още с първите модни ревюта. Закачливият характер и провокацията в неговите колекции печели сърцата на пресата и модните критици. Моделите Moschino съчетават иновация, артистичност и сюрреализъм – на границата между модата и изкуството. Рекламните кампании на колекциите му са още по-дръзки и изпълнени с чувство за хумор.
Въпреки успехите, Москино не позволява световната слава да го погълне. През 1991 в интервю за New York Times той заявява „Аз не съм дизайнер – аз съм художник, декоратор. Не съм създадел на никаква нова ера“. Москино ни напуска твърде рано, едва на 44 години. След смъртта му модна къща Moschino е поета от главния дизайнер Розела Джардини и изпълнителния директор Марко Гобети. Компанията успява да съхрани наследството на Москино, неговата авангардна визия и хумористичен подход към модата, които днес продължават да вълнуват почитателите на високата мода в целия свят. От 2013 креативен директор на Moschino e Джеръми Скот, който издига марката до нови форми на модата, превръщайки я в истински културен спектакъл.
Философията на Moschino
Moschino успява да разчупи традиционните рамки на съвременната мода чрез чувство за хумор, сарказъм и визуална провокация. Франко Москино трансформира своите колекции в платформа за критика на модната индустрия, прекалената суета и свръх-консуматорството, като разбива на пух и прах клишетата в индустрията. Характерни за Moschino са ярките цветове, екстравагантните детайли и елементите от поп-културата. Моделите често носят послания за важни социални и екологични теми. Въпреки закачливия си характер, италианската марка държи на високото качество и луксозния характер на материалите и изработката.
Moschino днес
Днес Moschino Maison разполага с над 150 бутика в световни модни столици като Париж, Ню Йорк, Милано, Лондон, Мадрид, Шанхай и други. Освен трите водещи линии за облекло Moschino, Love Moschino и Moschino Cheap&Chick, италианската марка предлага и луксозни аксесоари, козметика и аромати. През 2009 Moschino отваря и собствен хотел в Милано – Maison Moschino. От 2024 година започва най-новата ера на Moschino, а постът на креативен директор е поет от Адриан Апилоаца.
Емблематични модели Moschino
Moschino е любима марка на звездите. Певицата Мадона често носи дрехи и аксесоари Moschino в своите видеоклипове и е лична приятелка на Джеръми Скот. Moschino е предпочитан бранд от известни личности като Кейти Пери, Майли Сайръс, Карди Би, Кли Кардашиян и други.
Сред най-емблематичните творения на Moschino остават:
Логото с мече – създадено от самия Франко Москино през 1988, то е възродено от Джеръми Скот със слогана „This is not a Moschino Toy” и все още присъства в дизайна на редица продукти на марката, включително и парфюмите Moschino;
Barbie Collection – колекция от 2015, вдъхновена от куклата Барби;
Аксесоарите Love Moschino – игривите аксесоари със сърца и надписи „Love Moschino” са иконични за италианската марка.
Дамски и мъжки парфюми Moschino
Първият аромат Moschino е лансиран през 1987 и носи името Moschino For Women. Три години по-късно към него се присъединява и първият мъжки парфюм на марката. Още в самото начало колекцията аромати се позиционира като повече от луксозна ароматна линия – тя носи ДНК-то на Moschino и притежава характерната за италианския бранд ирония и провокация. Някои от най-известните линии парфюми Moschino са:
Moschino Toy
Moschino Toy е една от най-разпознаваемите ароматни линии в света. Нейното начало е поставено с унисекс уханието Moschino Toy Eau de Parfum, което излиза през 2014 година. Парфюмът е пуснат ексклузивно само в магазин Harrods в Лондон и в официалния сайт на Moschino, преди да стане широко достъпен. Отличителен белег на линията е флаконът, който представлява плюшено мече с бяла тениска, върху която е изписано „Това не е играчка Moschino”. Визията му е създадена за марката от Джеръми Скот, който черпи вдъхновение от оригиналните дизайни на логото с мече на Франко Москино. Серията Toy обединява духа и философията на марката за висока мода, провокация и поп култура. В нея са включени също:
През 2018 излиза дамският Toy 2 – флорално-дървесен аромат с жизнерадостен и закачлив характер. Композицията му сияе със свежи връхни нотки мандарина, ябълка и магнолия, деликатно преливащи в елегантна флорална сърцевина от жасмин, божур и френско бяло грозде. Основата от амброво дърво, сандалово дърво и мускуси придава на уханието структура и топлина. За разлика от оригиналния Toy, „вторият“ парфюм се съхранява в луксозен флакон от матирано стъкло с формата на култовото мече на Moschino.
През 2019 към колекцията се присъединява и мъжкият Toy Boy Eau de Parfum. Създаден да интерпретира елегантността с доза ирония, този парфюм Moschino за мъже е свеж, динамичен и чувствен. Като страстна целувка, Toy Boy носи истински взрив от емоции с уханието на пикантни подправки като карамфил и индийско орехче, италиански бергамот, ленен цвят, кашмеран, магнолия и ветивер от Хаити.
Toy 2 Bubble Gum Eau de Toilette
Забавният и закачлив Toy 2 Bubble Gum внася модерен розов нюанс в тази иконична линия дамски парфюми Москино. Ароматът се открива с неочаквани нотки захаросани цитруси и акорд от дъвка. С развиването на композицията bubble gum нотката преминава в елегантна есенция от българска роза, обогатена с плодови акценти. Основата е свежа и богата: копринен мускус, прохладен кедър и сияйна амбра. Toy 2 Bubble Gum е ярък и изящен аромат – неговата деликатна и женствена аура го прави идеален за носене през деня, както и през топлите месеци от годината. Емблематичният флакон-мече е решен в bubble gum розово – намигване към ироничния и изпълнен с чувство за хумор стил на Франко Москино.
Последното попълнение в колекцията Moschino Toy от 2023 година е свежият унисекс аромат Toy 2 Pearl. Вдъхновен е от хаитянската перла, на което се дължи луксозното перлено покритие на флакона. Характерният за линията цитрусов акорд се проявява в два различни образа – първоначалната тръпчива нотка от сърцевина на лимон прелива в сладко лимоново сорбе, подсилено от средиземноморски подправки във връхните нотки. В сърцето, чувственото ухание на жасмин е обогатено с аромата на фрезия и морски пясък, обгърнати от плътни нотки кипарис и мускус. Пъстрите, преливащи нюанси на флакона напомнят играта на слънчевите лъчи по повърхността на морската вода. Toy 2 Pearl е енергичен, сияен и свеж унисекс аромат – перфектният подарък за жена или мъж, и впечатляващо допълнение към личната парфюмна колекция.
Moschino Fresh Couture
Ароматната линия Moschino Fresh Couture стартира през 2015 с първото ухание от серията – Fresh Couture Eau de Toilette. Ароматът е създаден под ръководството на творческия директор Джеръми Скот, а автор на аромата е самият Алберто Морилас. Две години по-късно към него са добавени още два фланкера: Pink Fresh Couture и Gold Fresh Couture. Характерната за италианска марка ирония е особено забележима във флакона, който имитира домашен спрей с почистващ препарат – провокативен дизайн, който противопоставя висшата мода на тривиалното ежедневие. Така един обикновен предмет придобива неочаквано луксозно измерение. Концепцията веднага се харесва на почитателите на авангардните оригинални парфюми. Днес серията Fresh Couture е една от най-разпознаваемите в колекцията аромати на италианската марка.
Fresh Couture Eau de Toilette
Ироничният флакон разкрива изненадващо свежа комбинация от аромати: взрив от цитрусови нотки, подсилени от елегантното присъствие на иланг-иланг; изящна флорална сърцевина от божур и османтус, подсладена от акорд малина, върху изискана дървесна основа.
Pink Fresh Couture Eau de Toilette
Оригиналното ухание на Fresh Couture е преразгледано през един от иконичните цветове на Moschino – розовият, в една флорално-плодова феерия от нотки розов грейпфрут, момина сълза, роза, зюмбюл и нар.
Gold Fresh Couture Eau de Parfum
Любителите на интензивните парфюми, които излъчват лукс и ексклузивност, ще се влюбят в златния флакон на Gold Fresh Couture, който съчетава сочни плодове като бяла праскова, манго и круша с най-божествените цветя в парфюмерията: орхидея, жасмин и момина сълза.
Душ гелове, лосиони за тяло и друга козметика Moschino
Превърнете ежедневната грижа в луксозен ритуал с неустоимия аромат на Moschino. В Pretty Shop ви очаква ексклузивна селекция от душ гелове, лосиони и спрей за коса с уханието на любимия парфюм Москино: идеалното допълнение към вашия подарък – за вас самите, или за вашите близки. Ако търсите идеи за подарък за Коледа, рожден ден или друг специален повод, можете да изберете дамски или мъжки аромат Moschino в комплект с лосион, душгел или мист за коса.