ЛУКСОЗНИ МЪЖКИ ПАРФЮМИ PHILIPP PLEIN
В онлайн магазина на Pretty Shop можете да откриете селекция от най-добрите и предпочитани мъжки парфюми Philipp Plein. За своите взискателни клиенти сме подбрали най-добрите серии мъжки аромати Philipp Plein.
В каталога на Pretty Shop Ви очакват парфюми, дезодоранти и душ гелове от Philipp Plein.
ИСТОРИЯТА НА PHILIPP PLEIN
“Новият антигерой на модния свят“ – така вестник Financial Times нарича Филип Плейн – един от най-богатите и известни съвременни модни дизайнери.
Самият Филип Плейн, обаче, казва за себе си, че „не е дизайнер“, „не е модерен“ и, въпреки популяните си Instagram постове, в които позира пред своя черен Rolls-Royce Wraith или Lamborghini Aventador в ултра луксозната си вила в Кан – „не е богат“.
Въпреки скромното определение за себе си, нетната стойност на собственика едноименната модна къща към момента се оценява на 300 милиона швейцарски франка. Разточителният му начин на живот е възможен благодарение на безпрецедентния успех на модния лейбъл Philipp Plein, който през 2021 година разполага с над 100 бутика по целия свят.
Брандът предлага :
- луксозно мъжко спортно облекло
- пищни вечерни рокли с инкрустирани диаманти
- шикозни бутикови мебели
- лимитирани серии аромати
- детски колекции облекла
Безпогрешният бизнес нюх на дизайнера му помага да навлиза на нови пазари, като последната придобивка на компанията му е марката Billionaire Couture – ексклузивен бранд за мъжки облекла, създаден от звездата на Формула 1, Флавио Бриаторе, през 2005 година.
Стилът на Филип Плейн е показен, грандомански, дори арогантен, но това, изглежда, дава резултат. Бунтарският му дух и бляскавият му начин на живот струят от всеки негов модел, видял бял свят досега.
„Колкото повече, толкова повече“ гласи девизът на дизайнера, а противоречивата му личност е обвита в слухове и градски легенди за това как е започнал своя бизнес и какво му коствало да стигне дотук.
Неговите модни ревюта са шоу спектакли с милиони долари бюджет: за едно от последните си ревюта в Милано с пост-апокалиптична тема наема цял автопарк от Монстър-трак камиони, с които на сцената излизат полуголи модели в невиждано досега огнено и светлинно шоу. Колекцията е вдъхновена от филма Mad Max Fury Road.
Историята на Филип Плейн започва в родния му град Мюнхен, Германия, където е роден през 1978 година. След като завършва частната гимназия Gymnasium Schloss Salem, Филип започва да следва право в университета Friedrich Alexander. Семейството му често пътува и това предизвиква интереса на Филип Плейн към чуждестранните култури, архитектура и изкуство.
Скоро изоставя правото и се отдава на своята голяма страст - дизайна, като първоначално се занимава не с мода, а с мебели. Създава собствен бранд луксозни мебели с капитал, който получава като наследство от своя дядо.
Филип Плейн е изключително съобразителен и използва останалите от производството на мебелите кожи, метал и други материали, за да изработва от тях чанти и аксесоари. След това продава ръчно изработените модели на изложенията, на които представя и мебелите си.
Световният успех го застига по неочакван начин, когато през 2003 година е нает от Moët & Chandon, култовата марка шампанско, за да изработи щанд за нейните продукти за известното немско изложение Collections Premieres Düsseldorf.
Част от уговорката е да промотира и собствените си модели мебели по време на изложението. За да представи разнообразните цветове кожа, от които са произведени бутиковите му модели, Филип Плейн изработва от всеки един от тях по една мини дамска чанта.
Посетителите на изложението в крайна сметка изкупуват всички чанти до една, а самият Плейн споделя, че за един ден е направил продажби за повече от 100 хиляди евро.
Този успех вдъхновява Плейн да разработи цяла серия чанти, а това води до нещо още по-голямо. Година по-късно се състои представянето на първата му колекция мъжки, дамски и детски облекла с емблематичните за историята на марката винтидж милитъри якета, инкрустирани с черепи от кристали Сваровски.
Това е своеобразното начало на лейбъла Philipp Plein, който днес е познат по цялото земно кълбо.
МОДНА КЪЩА PHILIPP PLEIN
На пръв поглед създаването на марката Philipp Plein идва неусетно и естествено за дизайнера, но всъщност е резултат от внимателно проучване и събиране на начален капитал. Филип Плейн планира да завладее света на модата, а за да го направи, са му необходими само две неща: смели идеи и много пари.
През 2006 година Филип Плейн представя първата си официална колекция аксесоари, а две години по-късно излиза и първата му серия облекла за висшата мода. Рекламната кампания за нея е с участието на супермоделите Маркус Шенкенберг и Наоми Кемпбъл.
Следва пищно модно ревю на хеви метъл колекция на дизайнера, която се състои в Барселона и е представена от Хайди Клум.
През 2009, когато се навършват 50 години от създаването на куклата Барби, Филип Плейн разработва собствен модел кукла в черна вечерна рокля, инкрустирана със скъпоценни камъни. Изненадващото решение на дизайнера да създаде такава кукла е част от добре планирана рекламна стратегия, свързваща модния бранд с ексцентричните прояви на богатство и разкош.
През 2010 Модна къща Philipp Plein открива собствени бутици едновременно в Кан, Сен Тропе, Кицбюел, Виена и Москва. През същата година Миша Бартън е наета за рекламно лице на колекция Есен/Зима.
През 2011 г. Philipp Plein се сдобива с луксозни магазини в Дюселдорф и Маями. Рекламите на марката стават все по-горещи, скандални и провокативни, а в тях участват само световни звезди от ранга на Грейс Джоунс, Попи Делевин, Линдзи Лоън, Фърги, Крис Браун, Парис Хилтън и Иги Азалия.
PHILIPP PLEIN ДНЕС
През годините Филип Плейн печели любовта на суперзвездите и аплодисментите на критиците, а някои от най-култовите модни институции го удостояват с множество награди.
През 2007 година дизайнерът печели наградата за „Бранд на годината“ от списание GQ, а през 2008 – наградата „Ново лице“ в категория Мода. Филип Плейн е носител и на 2 награди „Мъж на годината“ от списание GQ – през 2016 и 2018 година.
Моделите на Philipp Plein са разточителна смесица между ултралукса, достъпен само за високия клас почитатели, и свободния дух на съвременния номадски стил.
Смелите визии на дизайнера, които на моменти се доближават до пищни сценични костюми, превръщат марката Philipp Plein в емблематична за звездите от шоубизнеса, известни с ексцентричния си стил, като Виктория и Дейвид Бекъм, Дженифър Лопез, Ким Кардашиян и Ники Минаж.
Към днешна дата компанията Philipp Plein International Group разполага с над 100 модни бутика по целия свят, включително в столици на модата като Милано, Париж, Ню Йорк, Лос Анджелис, Лас Вегас и Хонг Конг.
ПАРФЮМИТЕ PHILIPP PLEIN
Philipp Plein The $kull
Само преди няколко години, през 2019, немският дизайнер създава компанията Philipp Plein Parfums, чиято цел е да лансира собствена линия аромати. Компанията е базирана в Женева, а ароматите на бранда се разработват от Brands Beyond Beauty, световен лидер в луксозната парфюмерия. Водещият парфюмерист зад ароматите Philipp Plein е Алберто Морияс.
През 2019 година е представен и първият парфюм на Philipp Plein. Унисекс ароматът е наречен The $kull – името е препратка към емблематичните за модния бранд черепи, които често присъстват като елементи в колекциите му. А символът за американски долар олицетворява любовта на дизайнера към лукса и изобилието.
Philipp Plein No Limit$ Eau de Parfum
Мъжкият аромат No Limit$, представен през 2020 година, е наречен „Черна кредитна карта към света на неограничените възможности на Philipp Plein“. Ексклузивният мъжки парфюм е достъпен за ограничен кръг от истинските ценители на лукса и удоволствията.
Автор на уникалното ухание е култовият парфюмерист Алберто Морияс, а композицията на No Limit$ е уникална и носи ултимативното усещане за преминаване на границите, за достигане и прескачане на всички ограничения.
Ароматът на No Limit$ се открива с богато изобилие от връхни нотки :
- лют черен пипер
- наситен звезден анасон
- пикантен кардамон
- екзотична канела
- джинджифил
- бергамот
- карамфил
Съблазнителната сърцевина от тъмен шоколад, бурбонска ванилия и кехлибар се допълва с доза мистика благодарение на нотките тамян. Топлата земна основа от дървесина, агар и кедър се смекчава от нежните сладки цветове на пачули.
Комбинацията от ориенталски луксозни и редки съставки превръща No Limit$ в истинско пиршество за сетивата – едно прелъстяващо ухание, чиято ексклузивност може да предложи само и единствено Philipp Plein.
Флаконът на No Limit$, разбира се, е във формата на кредитна карта без лимит, изработена от черно лакирано стъкло, гравирано с името на дизайнера, както и с емблематичния за лейбъла символ – черепа.
Както гласи рекламната кампания на неустоимия мъжки парфюм, „No Limit$ е уникална покана към последователите на Филип Плейн и към милениълите по целия свят да навлязат в кулоарите на неговия разкошен и хедонистичен живот в неограничения свят на високо напрежение“.
Мъжкият парфюм Philipp Plein No Limit$ е наличен в онлайн магазина на Pretty Shop като тоалетна вода, спрей за тяло, душ гел, дезодорант стик, както и под формата на луксозен подаръчен комплект за мъже.
Philipp Plein No Limit$ Super Fre$h Eau de Toilette
Super Fre$h изданието на мъжкия аромат No Limit$ излиза през 2021 година и отново е дело на парфюмериста Алберто Морияс. Ремиксът на култовия мъжки парфюм Philipp Plein No Limit$ от 2020 година е още по-свеж, наситен и съблазнителен.
Връхните нотки от тръпчив касис, артемизия, сочна черна смокиня и дъхава лавандула са примесени с морски аромат, носещ свежия бриз на Средиземноморието. Плътната сърцевина от пикантни подправки като черен пипер, кардамон и джинджър има цитрусов привкус, благодарение на свежия грейпфрут и бергамот.
Изненадващо чувствената основа с дъх на топла кожа, сладка бурбонска ванилия и пачули се оказва още по-неустоима от оригиналната, с добавени нотки папирус, мускус и бял шоколад.
No Limit$ Super Fre$h е лятното изкушение на Philipp Plein, което носи торнадо от свежи усещания и зарежда с безкрайна енергия. Мъжкият парфюм No Limit$ Plein Super Fre$h е наличен в онлайн магазина на Pretty Shop.