ЛУКСОЗНИ ПАРФЮМИ И КОЗМЕТИКА SHISEIDO
В онлайн магазина на Pretty Shop можете да откриете селекция от най-знаковите парфюми, декоративна и бяла козметика на марката Shiseido. За своите взискателни клиенти ние сме подбрали най-добрите серии козметика за лице, грим и парфюми Shiseido.
ИСТОРИЯТА НА SHISEIDO
„Красотата е универсална, затова и продуктите, които ѝ служат, също трябва да бъдат универсални“ – Юшин Фукухара, президент на Shiseido.
Shisedo е най-старата козметична компания, за която е известно, че съществува и до днес, както и най-големият козметичен бранд в Япония. Историята на Shiseido не е обикновен разказ за продукти за красота, а мисията на живота на своя създател – Аринобу Фукухара. Роден през 1948 година в Япония, Фукухара е специалист-фармацевт и отдаден любител на фотографията. Пътуванията му го отвеждат до столици на културата като Париж и Ню Йорк, откъдето черпи вдъхновение и идеи за нещо невиждано до момента – козметична линия продукти с лековитите съставки на Изтока и модерния дизайн на Запада.
През 1872 година Фукухара открива първата в Япония аптека в западен стил, наречена „Shiseido“. Самият Фукухара години наред е изучавал западната фармакология и решава да вложи знанията и уменията си в нов бизнес модел, невиждан дотогава в Япония. Моделът се оказва изключително успешен, защото залага както на иновативното продуктово позициониране, така и на високите технологии в производството. Тримата сина на Фукухара, които активно участват в управлението на компанията, също са изключителни фотографи, благодарение на които фотографията става част от мейнстрийма на японския модернизъм. Shiseido бързо се превръща в предпочитана марка от японската висша класа, известни личности, както и от кралски особи. Мненията за козметиката Шисейдо са единодушни – продуктите на компанията се отличават с невиждано до момента качество, но и остават верни на японския дух и традиции, което се посреща с голямо уважение.
През 1916 година Фукухара взима революционно решение – отделя козметичния департамент на аптеката в отделен магазин. Магазинът се намира на първия етаж на триетажна сграда, като на втория и третия се помещават лабораторията и отделът по продуктов дизайн. Това е и началото на пътя от козметичен магазин до империя за милиарди, а мисията на Shiseido става производството на висок клас модерна и елегантна козметика.
Първият продукт на Шисейдо е омекотяващ лосион за тяло, наречен Eudermine. Лосионът е един от най-успешните козметични продукти на компанията и е част от нейното портфолио и днес. През следващите 10 години Shiseido се налага на пазара не само като лидер в света на козметиката, но и като източник на вдъхновение за модните и лайфстайл тенденции по това време. Компанията на практика създава професията „бюти консултант“. До края на 60-те години на XX век Shiseido вече е международна компания с магазини в САЩ, Европа и Азия. Козметиката на Shiseido съдържа екзотични съставки от Изтока, които я превръщат в еликсир на младостта и красотата. Продуктовото портфолио на Shiseido се разраства все повече и включва бяла козметика, кремове срещу бръчки, грим и парфюми със световно качество и разкошно красиви опаковки. Рекламите на компанията носят модерния дух на новото време, поставят жените на пиедестал и едновременно с това ги вдъхновяват да бъдат нежни, но и независими. Въпреки, че в Япония по това време бялата кожа на лицето се възприема за еталон на красотата, компанията представя пудрата за лице Rainbow Color в цели 7 различни нюанса – едно бизнес решение, което не само носи невиждан успех на Shiseido, но и променя посоката на развитие на козметичната индустрия в страната. Компанията развива магазинната си мрежа по целия свят, но и щедро инвестира в центрове за развитие и проучвания, като по този начин не спира да създава все по-иновативни и качествени продукти и така да навлиза в нови сегменти.
През 20-те години е представен първият парфюм Шисейдо, наречен Ханацубаки, вдъхновен от цвета на камелията. Ароматът на Shiseido е лек и ефирен, с хармонична симфония от съставки, която изключително много допада на хората с азиатски вкусове. Флаконът е вдъхновен от популярния по това време модернизъм, разбира се, съчетан с японски акценти. Стъклената тапа е гравирана с цветни мотиви. Ароматът се превръща във вдъхновение за последващите парфюмни линии на Shiseido, както и за едноименно модно и лайфстайл списание, което компанията след това започва да издава.
70-те години на XX век са цветни и вълнуващи за Shiseido. Брандът активно участва в щатски и европейски модни събития и спектакли, като допълва творбите на модните дизайнери с козметика и грим от последно поколение. През 90-те погледът на компанията се обръща към здравословния начин на живот, а природните съставки на козметиката се превръщат в приоритет за Shiseido.
ИМЕТО SHISEIDO
Името на козметичната марка идва от цитат от китайската класика на Конфуций, наречена „И дзин“, или в превод, „Книга на промените“, който гласи: „Тъй прекрасни са добродетелите на тази земя, от която всичко е родено“. Този цитат описва философията на Shiseido „да създава и гради в хармония с природата“. Взети поотделно, японските символи на името Shiseido означават ресурси (shi), живот (sei) и дом (do).
SHISEIDO ДНЕС
100-годишнината на Shiseido през 1997 година маркира прехода на компанията към XXI век. С навлизането на глобализацията, интернет и социалните мрежи, Shiseido насочва развитието на бранда към едно дигитално бъдеще и козметични продукти, произведени с модерни технологии. Бялата козметика Shiseido е търсена по целия свят заради мощните си регенеративни и подмладяващи свойства. Гримът Shiseido обединява класическите за Япония възприятия за красотата с модерните тенденции в бранша. Луксозните парфюми Shiseido носят екзотичния дух на азиатската култура, като същевременно отдават почит на елегантността и непреходния класически стил.
ЗНАКОВИТЕ СЕРИИ SHISEIDO
В едновековната история на компанията се очертават култови козметични и парфюмни продукти, които се превръщат в символи на Shiseido. Такъв е първият продукт Shiseido – лосионът Eudermine, толкова успешен и търсен, че за 100-годишнината си компанията го преиздава в нова опаковка, с характерния за Eudermine червен цвят и минималистичен дизайн на флакона. А ето ги и някои от най-знаковите серии на Shiseido:
КОЗМЕТИКА SHISEIDO
Една от най-продаваните козметични серии Shiseido e Ultimune – колекция антиейдж продукти, удостоени с над 200 награди от индустрията. Серията включва Ultimune Power Infusing Concentrate – най-продаваният серум за лице на марката, с мощно антиоксидантно действие и стимулиращ кожата екстракт от гъба Reishi и корен от ирис.
Серумът Ultimune активира естествения имунитет на кожата, възвръща нейната свежест и я хидратира в дълбочина. Козметичната серия включва още околоочен серум, намаляващ бръчките и тъмните кръгове в зоната около очите. Shiseido специализира и в козметиката за мъже – серията Ultimune има и мъжки вариант, с концентрат за лице, разработен специално за мъжката кожа, който противодейства на умората, намалява кожните раздразнения и осигурява над 30-часова хидратация благодарение на използваната Triple Tsubaki Technology™.
Друг бестселър на козметиката Shiseido е серията Shiseido Benefiance – революционна антиейдж програма, състояща се от лек дневен крем за лице, мощен антиейдж нощен крем, контуриращ серум против бръчки, озаряваща емулсия и крем за лице със слънцезащита. Линията Shiseido Benefiance осигурява пълноценна защита на кожата срещу бръчките и умората. Ключовите технологии, използвани в създаването на Shiseido Benefiance, са ReNeura Technology, която стимулира естествената регенерация на кожата, Kombu Bounce Complex – микс от водорасли с терапевтично и подмладяващо действие, както и разработеният от Shiseido екстракт Mukurossi, който потиска образуването на нови бръчки чрез нежното си и деликатно въздействие върху кожата на лицето. Специално внимание заслужава и нощният крем Shiseido Benefiance Overnight Wrinkle Resisting Cream с комплекс TENCHA R.E.M., който използва часовете сън, за да възстанови сиянието и здравословният вид на тена и кожата.
ПАРФЮМИ SHISEIDO
Парфюмите Шисейдо представляват изтънчена комбинация между деликатния източен стил и дръзката западна мода. През годините Shiseido лансира не само собствени авторски аромати, но и създава такива за някои от най-известните световни модни дизайнери като Исей Мияке, Жан-Пол Готие и Нарсцисо Родригез. Верни на деликатния японски стил, парфюмите Shiseido са леки, ефирни и ненатрапчиви, с дискретен и фин аромат.
Флоралният парфюм Shiseido Ginza е един от най-добрите аромати на Шисейдо, разработени през XXI век. Опияняващите нотки нар, жасмин, магнолия и фрезия се сливат в чувствен тандем, а топлият дъх на японска орхидея носи перфектен завършек на този уникален аромат. Ginza е посветен на префектурата Гинза в Токио – родното място на Шисейдо, където марката отваря врати за първи път преди повече от 100 години. Представен през 2021 г., ароматът е изграден върху плътна основ от пачули, дърво хиноки и сандалово дърво – един изключителен микс между западния лукс и източните традиции. Създаден за чувствените жени, които откриват своята сила в естествената си, неподправена женственост. Един парфюм, разкриващ богатствата на земята и омагьосващия аромат на най-деликатните азиатски цветя.
Друг аромат на Shiseido, покорил световната сцена, е Zen – луксозен дамски парфюм, създаден през 2007 година с помощта на изкусното майсторство на световния парфюмерист Мишел Алмайрак. Флорално-мускусният аромат на Zen е истинска наслада за сетивата. Връхните нотки от грейпфрут, ананас и бергамот внасят неочаквана свежест, нежно допълнена от чувствените цветове на лотос, гардения, фрезия и лилия върху дълбока и топла основа от характерния за Shiseido аромат на пачули, кедър, кехлибар и мускус. Флаконът на Zen е дело на дизайнера Taisuke Kikuchi – геометричната му форма следва перфектна симетрия и играе със светлината, за да донесе едно истинско дзен усещане за баланс, хармония и чистота. Един парфюм за ценителите на минимализма и дзен философията, която открива най-съкровеното щастие в малките моменти, тук и сега.