Нишови аромати Atelier Versace – висшата мода на парфюмите Versace
Atelier Versace е едно от най-емблематичните пространства в света на висшата мода. Ателие, създадено да твори иновативни концепции между пищния блясък на италианския лукс и експерименталния поглед към съвременната мода. Идеята за подобна авангардна работилница възниква в края на 80-те години, а днес, освен провокативни дизайни, тя е известна и с една неповторима линия нишови аромати. Открийте пълната колекция нишови парфюми Atelier Versace на неустоима цена в онлайн магазина на Pretty Shop – вашата дестинация за луксозен грим, грижа за кожата и аромати.
Atelier Versace: Първи стъпки
Началото на Atelier Versace, haute couture сърцето на италинската модна къща, е поставен през 1989 година, когато Versace представя първата си колекция от висшата мода в Париж. Atelier Versace е замислено като творческо пространство или експериментална „лаборатория“, в която да се даде израз на най-смелите видения и концепции, далеч от популярните трендове.
Кройките и техните детайли се разработват до най-малката подробност, а акцентът е върху ръчната изработка, изяществото на материите и уникалността на всеки от моделите. Почти всеки елемент се довършва на ръка, а в скиците се усеща един непрекъснат диалог между миналото, настоящето и бъдещето на Versace, които се преплитат, създавайки нещо напълно ново. От скулптирани корсети до апликации, наподобяващи бижута, смели деколтета и драматични, почти театрални визии – всеки дизайн, излязъл изпод ръцете на моделиерите от Atelier Versace, е изработен с неповторимо майсторство и финес.
Така Atelier Versace връща италианския бранд към корените му – към самото начало, към майката на Джани и Донатела Версаче – Франческа, която също е била изключителен шивач.
Ароматите Atelier Versace – нова страница в историята на нишовата парфюмерия
През 2019 година Atelier Versace отбелязва нова стъпка към ултимативния лукс като представя haute couture колекция от шест нишови аромата. Всички те са разработени в сътрудничество с някои от най-високо ценените парфюмеристи в света. Обединява ги една обща концепция: централна, доминираща нотка, с емблематична за модерната парфюмерия история – жасмин, сандалово, дърво, кедър, ванилия – която им придава силна и разпознаваема идентичност.
През 2021 година Atelier Versace представя още шест нови аромата, които притежават същия авангарден дух и занаятчийски подход към изработката. По този начин линията е завършена, а на почитателите на нишовите парфюми остава да се насладят на великолепната естетика на тази колекция.
Дизайнът на флакона
Всички дванадесет парфюма от серията притежават изящни ръчно изработени флакони от стъкло с иконична усукана форма. Семпъл и същевременно луксозен, скулптурният дизайн на флакона символизира високото майсторство и внимание към детайла в хармония с ценностите и философията на марката Versace.
Всеки флакон Atelier Versace се изработва ръчно от признати майстори-стъклари, а извитата техника на бутилката създава завладяващ триизмерен ефект и игра на светлосенки. Дизайнът напомня също и фина прегъвка на плат – още един начин за подчертаване на couture корените на Versace. Цветовете на флаконите преминават от ефирна прозрачна текстура към наситено плътно черно, в съответствие със силата на аромата. Тежката метална капачка е украсена с триизмерна емблема „Медуза“ – легендарният символ на марката. Дори кутията на ароматите притежава известна театралност – тя е щедро декорирана с елегантен текстил, златист кант и брандирано огледало.
Нишовите аромати Atelier Versace – нова вселена от луксозни ухания
Всички парфюм от колекцията притежават уникална ароматна идентичност, изградена около една водеща нотка. Уханията са вдъхновени от красотата и културата на Средиземноморието и Близкия изток. Като повечето нишови парфюми, ароматите Atelier Versace са създадени да бъдат носени както от жени, така и от мъже – с мисъл към личността и автентичния стил, далеч от традиционната структура на дамските и мъжките ухания. С авангардния си замисъл и мощна олфактивна сила, всеки аромат от линията разказва своя вълнуваща история:
Iris D’Élite Eau De Parfum
Водеща нотка: Ирис
Създаден от световния парфюмерист Жорди Фернандес, Iris D’Élite е впечатляващ флорален аромат с ориенталски нюанси. В основата стои една от най-изящните флорални нотки, която е емблематична за Италия – ирисът. Тук той е преразгледан в нова светлина, в неговия сух, дървесен и пудрен оттенък. Както подсказва и самото име, този аромат притежава дух на благородство. Обогатен с нотки тонка и кехлибар с мускусни тонове, ирисът добива деликатна топлина, която дава живот на този елегантен земен аромат.
Encens Suprême Eau De Parfum
Водеща нотка: Естествен тамян
Този мистичен аромат от колекцията също излиза изпод ръцете на Жорди Фернандес. Концентриран около мистичния аромат на тамяна, Encens Suprême е ароматно изживяване за всички сетива, подсилено от топлината на пикантни подправки. Композицията се открива с опушени акорди, които контрастират на свежите нотки кориандър и кашмирено дърво. Ароматът на африкански тамян притежава особена смолиста топлина, която изгражда загадъчната атмосфера на Encens Suprême.
Gingembre Pétillant Eau De Parfum
Водеща нотка: Червен джинджифил
Името на аромата в превод означава „Искрящ джинджифил“, а свежата ориенталска композиция, дело също на Жорди Фернандес, е предназначена за хората, които харесват смели и категорични аромати. Насладете се на истинска експлозия от усещания: едновременно свеж и дръзко интензивен, Gingembre Pétillant се открива с мощни връхни нотки червен джинджифил, следвани от изтънчено флорално сърце и неустоимо сладка основа от ванилия и гурме акорд пралина.
Safran Royal Eau De Parfum
Водеща нотка: Шафран
Safran Royal е аромат, посветен на шафрана – една от най-ценните и редки нотки в историята на парфюмерията. Шафранът стои в основата на загадъчния характер на Safran Royal, чийто автор също е Жорди Фернандес. Плътният цвят на флакона подсказва, че в него се крие интензивен унисекс аромат, който се отличава с извънредна рядкост и ориенталски лукс. Уханието на шафран е подсилено от горчивия аспект на марокански пелин и естествената топлина на масло от индийско орехче, в съчетание с нотки кедър, киприол и акигалово дърво.
Tabac Imperial Eau De Parfum
Водеща нотка: Абсолю тютюн
Автор на Tabac Imperial е френския парфюмерист Мария Саламан, която е известна със своя авагарден почерк и експериментален подход. За основа на този аромат Саламан избира абсолю от тютюн – интензивна и дръзка нотка, балансирана от сладките гурме тонове на провансалски мед и искрящи кехлибарени акорди бензоин. Съчетавайки традиционни нотки с модерни ухания, Tabac Imperial е препратка към наследството на Versace и непреходния стил на италианската марка.
Fleur De Maté Eau De Parfum
Водеща нотка: Атласки кедър
Оливие Кресп създава Fleur De Maté като олицетворение на природата и нейната чиста, съзидателна сила. Водещата нотка е атласки кедър – освежаващ и прохладен, в комбинация със земните тонове на пачули и киприол. Загадъчните опушени и кожени нотки придават на аромата особена дълбочина и интензивност, омекотени от опияняващия балсамов дъх на цистус.
Vanille Rouge Eau De Parfum
Водеща нотка: Мадагаскарска ванилия
В композицията на Vanille Rouge Жорди Фернандес разглежда интензивната сладост на ванилия от Мадагаскар. Ароматът е вдъхновен от тънкостите и тайните на традиционните аромати от Близкия изток, а мадагаскарската ванилия е една от най-ценните гурме съставки в парфюмерията. Тук нейното разкошно и богато ухание е съчетано с неочакван розов акорд, нотки момина сълза, щрихи пралина и елегантен мускус.
Jasmin Au Soleil Eau De Parfum
Водеща нотка: Индийски жасмин
Централно място в Jasmin Au Soleil заема жасминът – една от най-легендарните нотки в парфюмерията, която е обожавана заради своя топъл и опияняващ флорален аромат. Авторът Натали Лорсон открива своето вдъхновение в свежестта на природата и искрящия хлад на въздуха, окъпан в първите слънчеви лъчи – времето, когато се бере цветът от жасмин. В Jasmin Au Solei неговото незабравимо ухание е допълнено от балсамови нотки френски пчелен восък, сочен лимон Примофиоре от Южна Италия, жасминов чай, тютюн и кедър.
Éclat De Rose Eau De Parfum
Водеща нотка: Роза Сентифолия от Мароко
Натали Лорсон стои зад уханието Éclat De Rose – чист и чувствен аромат, в който централната нотка мароканска роза Сентифолия се съчетава с характерното присъствие на амброкс, в неговите кехлибарени, анималистични и мускусни аспекти. Флоралната деликатност на розата е подсилена от интензивни натурални нотки като тамян, тютюн и дървесина, а сърцевината разкрива уханието на хелветолид – уникална парфюмна нотка, която съчетава аромата на бели мускуси със сочни плодови нюанси.
Santal Boisé Eau De Parfum
Водеща нотка: Сандалово дърво от Шри Ланка
Santal Boisé е уютен и интимен аромат от колекцията Atelier Versace, който изследва топлите кадифени аспекти на сандаловото дърво в неговата най-чиста мекота. Вдъхновен от темата за семейството, авторът Кристоф Рейно избира млечното балсамово ухание на сандаловото дърво, за да пресъздаде усещането за приемане, спокойствие и комфорт. В Santal Boisé сандаловото дърво е обогатено от нотки гваяково дърво и шафран, които подсилват неговия ориенталски характер.
Figue Blanche Eau De Parfum
Водеща нотка: Смокиня
Парфюмеристът Мерипиер Жулиен посвещава Figue Blanche на радостта от безкрайното лято като поставя акцент върху уханието на сочни, узрели плодове под свежото слънце на Средиземноморието. Чувственият аромат на смокиня е съчетан с хрупкавия дъх на розов грейпфрут и италиански бергамот, и елегантното флорално ухание на рози и жасмин самбак. В основата, свежите аспекти на кедрово дърво се сливат с масло от тамян и нотки амбретолид.
Cédrat De Diamante Eau De Parfum
Водеща нотка: Кора от италиански лимон
Почитателите на цитрусовите аромати ще оценят високо искрящото ухание на Cédrat De Diamante. Създаден от Мари Саламан, този цитрусов унисекс аромат от линията Atelier Versace е вдъхновен от красотата на Средиземноморието. Композицията съчетава сочен грейпфрут и кора от италиански лимон, освежени от дървесните тонове кедрово дърво и ветивер.
В онлайн магазина на Pretty Shop Ви очаква селекция от най-известните парфюми на марката Versace. Магазини Pretty Shop са ексклузивен вносител и дистрибутор на оригиналните дамски и мъжки дамски и мъжки парфюми Versace. На своите клиенти Pretty Shop предлага някои от най-обичаните серии аромати на Versace.
ИСТОРИЯТА НА VERSACE
Светът на модата е необятен, но има няколко имена, благодарение на които той е това, което е, днес. Едно от тях е Джани Версаче – дизайнер, новатор, визионер и провокатор.
През 1978 г. модна къща Versace стъпва на подиума, за да промени из основи висшата мода и да предложи на своите изтънчени клиенти стил отвъд познатия до момента лукс и разкош.
Растейки в Реджио Калабрия, Южна Италия, Джани Версаче прекарва голяма част от ранните си години в ателието на майка си, която има шивашки бизнес. Там се заражда и любовта му към модата.
Едва 9-годишен, Джани създава първия си модел – вечерна рокля в синьо, с едно рамо. 40 години по-късно принцеса Даяна облича версия на същата рокля. На 26 години Джани Версаче се мести в Милано, за да учи дизайн и да преследва мечтите си.
През 1973 г. става дизайнерът на „Byblos“, младежката линия на Genny. През 1978 г. открива свой собствен бутик на Via della Spiga, главната търговска улица на Милано. Брат му Санто и сестра му Донатела се включват в начинанието. Останалото, както казват, „е история“.
През следващото десетилетие марката Versace взривява модната индустрия. Някои от моделите на Джани Версаче правят революция на пазара, като комбинират дантела, метални шипове, кристали Сваровски.
Обичан от едни и отхвърлян от други, Джани Версаче е противоречива фигура в модния бизнес, но не може да му се отрече – неговите модели спират дъха. Всичко в дизайните му е ново, различно, провокативно. Версаче умело ходи по тънката линия между дръзкия сексапил и високата класа.
Освен гениален дизайнер, Версаче се оказва и добър бизнесмен. Той има усет не само кое ще се хареса, но и как да го рекламира, като за своите рекламни кампании използва само супермодели и топ фотографи от бранша.
Освен това, като част от рекламната си стратегия, настоява да облича звездите и твори облекла за личности като Майкъл Джаксън, Елтън Джон, принцеса Даяна, Дженифър Лопес.
ЛОГОТО НА VERSACE
В работата си Джани Версаче се вдъхновява от своето италианско наследство и от древногръцката и римската история и митология. За логото на Versace се вдъхновява от митологичното същество Медуза – жена с коса от змии, която вкаменява всеки, който я погледне.
В този образ Версаче вижда сила, могъщество, опасност, но и неустоимо привличане – качества, които желае да вплете в собствените си модели.
ВЛИЯНИЕТО НА МАРКАТА VERSACE ВЪРХУ МОДАТА
Визиите на Версаче скандализират, но и карат публиката да го боготвори. Самият той се влияе от поп културата и съвременните арт течения и смело вплита в моделите си материи като мрежа, латекс, BDSM елементи.
Въпреки противоречията, марката Versace диктува правилата във висшата мода, а дизайнерът твори лично за звезди от ранга на Мадона и Шер.
Модните му ревюта са истински зрелища и в тях винаги са замесени супермодели като Синди Крауфорд, Линда Еванджелиста, Наоми Кембъл. Всъщност терминът „супермодел“ е създаден благодарение на Джани Версаче, който е изключително щедър с хонорарите им.
НАСЛЕДСТВОТО НА VERSACE
След трагичната смърт на Джани Версаче на 15 юли 1997 г., компанията е поета от неговите брат и сестра. Санто става главен изпълнителен директор, а Донатела поема креативната част.
През 2018 г. марката Versace е купена от Michael Kors за рекордните 2.12 милиарда долара, като Донатела Версаче продължава да е в ролята на креативен директор и до днес. Днес компанията притежава повече от 1500 бутика по целия свят, а името Версаче е познато дори и в най-отдалечените кътчета на планетата.
ПАРФЮМИТЕ VERSACE
След като завладява модата, компанията има амбиции да стъпи и на други пазари. През годините поетапно Versace започва да предлага бижута, аксесоари, порцелан, дори и мебели. Парфюмите Versace са естествено допълнение към портфолиото на марката.
Те са предназначени за високия клас клиенти и следват неизменния Versace стил – те са луксозни, стилни, предизвикателни и дори скандални. Тяхното качество няма цена, а през последните 40 години под марката Versace излизат едни от най-известните парфюми на всички времена.
Сред които :
- Crystal Noir
- Versace Woman
- Versace Versus
- Versence
- Eros и други
ЗНАКОВИТЕ АРОМАТИ НА VERSACE
Парфюмите Versace са впечатляващи със своята дълбочина и многообразие от пластове. С уникалните си флакони и неповторим дизайн на аромата, не е учудващо, че ароматите на Версаче са едни от най-известните в света на парфюмерията.
Ето и кои са най-знаковите мъжки и дамски парфюми Versace, които към 2021 година продължават да бъдат актуални.
1. Versace Crystal Noir
Кристал Ноар e един от най-очарователните и дръзки аромати на Versace. Уникалният му кристален флакон перфектно допълва бляскавата му визия, а свежият му екзотичен аромат дълго се усеща по кожата. Пикантните връхни нотки от джинджър, черен пипер и индийско орехче се допълват от сладката и сочна сърцевина от портокал и кокос.
Основата от кехлибар, мускус и сандалово дърво, която е запазена марка на Versace, прави тази комбинация ултраженствена, сладострастна и запомняща се. Crystal Noir е подходящ за самоуверени жени, които се наслаждават на своята зрялост и търсят неповторим аромат, който да подчертае безупречния им моден усет.
Продуктовата линия на Crystal Noir в онлайн магазина на Pretty Shop включва парфюмна и тоалетна вода, както и луксозен дамски подаръчен комплект, съдържащ тоалетна вода, душ гел и лосион за тяло.
2. Versace Bright Crystal
Bright Crystal без съмнение е един от бестселърите сред дамските парфюми Versace. Съблазнителният му аромат се дължи на чувствените нотки на лотос и магнолия, които внасят в този парфюм почти еротичен привкус. Bright Crystal се слави като толкова дълготраен, че остава по възглавниците дни наред.
Той е див и енергичен, и е подходящ за младите жени, които не се страхуват да експериментират. Създаден от легендарния парфюмерист Алберто Морилас, този плодово-флорален аромат е базиран на знаковата за Versace основа от мускус и кехлибар и завършва със свежо цитрусово усещане.
Наличен в онлайн магазина на Pretty Shop като тоалетна вода, лосион за тяло, спрей за тяло и дезодорант стик.
3. Versace Eros Pour Femme
Този парфюм сякаш е създаден за холивудска звезда – той е луксозен, изискан и бляскав. Името му е вдъхновено от Ерос – божество от древногръцката митология, свързвано с любовта и страстта. Затова не е учудващо, че ароматът на Eros е дълбок и чувствен.
Със своята сила и заявяващо се присъствие, този аромат е един от най-продаваните на Versace от премиерата си през 2014 г. Eros Pour Femme обединява в себе си база от кехлибар и мускус, нежно обгърнати от жасмин и божур, с връхни нотки на нар, гербер и бергамот.
Ароматът му завладява с нежната си топлина и интимност, което го прави подходящ за любовна среща. А стилният му флакон стои като произведение на изкуството на всяко нощно шкафче.
Versace Eros за жени e наличен в онлайн магазина на Pretty Shop.
4. Versace Eros
Съблазняващата класика на Версаче, която жените обожават, очаквано излиза и във вариант за мъже. Митичен и силен като Бога на любовта, този мъжки парфюм се запомня още от първото вдъхване. Създаден през 2012 г. от световно известния парфюмерист Орелиен Гишар, връхните му нотки включват мента, зелена ябълка и лимон.
Сърцевината му носи неочакваната комбинация от здравец и амброксан, плавно преминаваща към зрелищен финал с дъх на мадагаскарска ванилия, кедър от Вирджиния, ветивер и дъбов мъх.
Тюркоазеният флакон на Versace Eros е наличен в онлайн магазина на Pretty Shop като парфюмна и тоалетна вода, дезодорант стик, душ гел, както и като луксозен мъжки подаръчен комплект, включващ тоалетна вода, душ гел и афтършейв балсам.
5. Versace Yellow Diamond
Със сладкия си, закачлив цитрусов аромат, Yellow Diamond съчетава в себе си най-доброто от парфюмерийното майсторство на марката Versace. Модните специалисти смятат, че успехът на този парфюм на Версаче в голяма степен се дължи и на класическия, почти декадентски дизайн на бутилката.
Този разкошен дамски аромат носи взискателността на лукса, но същевременно показва и нежната си, непринудена страна. Yellow Diamond се отличава с прекрасни връхни нотки на бергамот, цитрон Diamante и сладък сорбет от круши – комбинация от аромати, които носталгично напомнят за тихи италиански улици в края на лятото.
Изграден върху знаковата за парфюмите Версаче основа от кехлибар, мускус и дърво Пало Санто, ароматът му ни оставя в целувката на фрезията и портокаловия цвят.
Живият флорален аромат на Yellow Diamond е достатъчно елегантен, за да бъде носен в офиса, но същевременно е толкова нежен, че отива и на лежерното настроение в почивния ни ден.
„Жълтият диамант“ на Versace е наличен в онлайн магазина на Pretty Shop като тоалетна вода, дезодорант стик, спрей за тяло, лосион и душ гел.
6. Versace Pour Femme Dylan Turquoise
Един уникален дамски парфюм с плодово-флорални нотки, представен на сцената едва през 2020 година. Dylan Turquoise излиза изпод нежните ръце на парфюмериста Софи Лабе, която създава неповторими аромати за световни имена като Dior, Bvlgari, Karl Lagerfeld и Givenchy.
Един парфюм, създаден за жена от жена – той символизира дуалистичната същност на жените и излъчва едновременно нежност и сила, чувственост и противоречие. С тръпчивите си връхни нотки от лимон, розов пипер и мандарина, дамският Dylan Turquoise има силата да завладява безкомпромисно всяка територия, на която пристъпи.
Познатата ни, класическа за Версаче, основа от мускус и кедър се допълва изящно от сърцевината от жасмин, фрезия и сок от гуава. Dylan Turquoise e подходящ за жени с младежки дух. Предпочитан от звезди като Бела Хадид и Хейли Бийбър, парфюмът Dylan Turquoise е свеж, ефирен и лек като докосване от пеперуда.
Dylan Turquoise на Versace е наличен в онлайн магазина на Pretty Shop под формата на тоалетна вода, лек спрей за коса, лосион за тяло и душ гел.
7. Versace Versense
Премиерата му на модната сцена е през 2009 г. и, според самите си създатели, този парфюм е неизпитвано досега преживяване за всички сетива. Със знаковата за Versace основа от кедър от Вирджиния, мускус, маслиново и сандалово дърво, Versense, или, в превод, „Усещане за Versace“, носи аромата на Средиземноморието и олицетворява жената такава, каквато Версаче я вижда.
Също като нея, парфюмът е завладяващ и неповторим. Натуралните му съставки напомнят за силата и хармонията на Майката-природа, а мирисът му ни пренася сред свежестта и хлада на пролетна гора след дъжд.
Връхните нотки на парфюма включват бергамот, зелена мандарина, круша и смокиня, дискретно допълнени от кардамон и жасмин. Луксозният светлозелен флакон на парфюма е декориран с традиционните за Versace символи.
Наличен в онлайн магазина на Pretty Shop като тоалетна вода и дезодорант спрей.